Τεχνικό πρόβλημα αναζητά λύση

Λοιπόν, φίλοι μου, το σημερινό άρθρο σκόνταψε στο εξής τεχνικό πρόβλημα.

Προσπαθώ να εισαγάγω ένα κείμενο pdf, αλλά το wordpress δεν μου κάνει τούτην τη χάρη.

Επίσης, προσπαθώ να το μετατρέψω σε rtf ή όποιο άλλο τύπο, αλλά τα προγράμματα που κυκλοφορούν, δεν τα καταφέρνουν με την Ελληνική γλώσσα.

Έτσι, μου απομένει η λύση της αντιγραφής (μπλιάχ), ή της πρότασής σας για ένα άλλο πρόγραμμα που γνωρίζετε.

Προτιμώ κάτι για mac, αλλά ακόμη και για windows 7, δεν έχω πρόβλημα.

Μόνο ένας όρος, πρέπει να είναι δωρεάν, ακόμα ακλύτερα ένα open source.

Εάν δεν έχω κάποια πρόταση, σχετικά σύντομα, θα αρχίσω να πληκτρολογώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας εύχομαι καλή εβδομάδα

2 thoughts on “Τεχνικό πρόβλημα αναζητά λύση

Σχολιάστε

